لیست قبول شدگان تیزهوشان نهم ایلام 96 97
نوشته شده توسط : elaheh

لیست قبول شدگان تیزهوشان نهم ایلام 96 97

 

 

 

 

 

آزمون تیزهوشان نهم به دهم ایلام یا همان آزمون تیزهوشان دبیرستان هر ساله و توسط وزارت آموزش و پرورش جهت شناخت استعداد های درخشان و ورود آن ها به مدارس تیزهوشان ( سمپاد ) برگزار می گردد.

هر ساله دانش آموزان زیادی ( در حدود بیش از 500 هزار نفر ) در این آزمون شرکت می کنند و سودای ورود به مدارس استعداد درخشان را دارند. در این مقاله بطور کامل زمان ثبت نام ، نحوه و شرایط ثبت نام و مواد و منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ایلام را بررسی کردیم تا والدین و دانش اموزان بتوانند با دانسته های بیشتری در این آزمون ثبت نام کنند.

 

 

 

لیست- قبول- شدگان- تیزهوشان -نهم- 96 97

 

 

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان ایلام:

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهمایلام  که آخرین راه ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در مقطع دبیرستان است همواره مورد توجه والدین و دانش آموزان بوده است . در این میان قطعا علاوه بر برنامه ریزی صحیح آزمون تیزهوشان و تلاش دانش آموز ، آشنایی با منابع صحیح یکی از مهم ترین اضلاع مثلث موفقیت در آزمون تیزهوشان است .

 

هرچند عمده سوالات آزمون تیزهوشان از مفاهیم کتاب های درسی طرح می شود ولی قطعا برخی سوالات با وجود اینکه از مفاهیم خارج کتاب نیستند ولی مشابهی داخل کتاب درسی ندارند . اینجاست که دانش آموزان ایلام به منبعی فراتر و جامع تر از کتاب درسی نیاز پیدا می کنند. در این مرحله پیشنهاد ما به دانش آموزان استفاده از کتاب های کمک آموزشی توصیه است .

انتخاب این کتاب های کمک آموزشی از بین منابع متنوع و مختلف موجود در بازار کار سختی است که در این مقاله  بطور کامل منابع کمک آموزشی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم ایلام که مورد تایید ما هستند را خدمت شما معرفی کنیم. بعد از مطالعه این مقاله اگر همچنان سوالی در زمینه منابع سوالات تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم داشتید می توانید با یک تماس تلفنی از سراسری ایران ، از سیستم صدای مشاور کمک بگیرید .

 

 

 

 

 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

 

تماس  از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

 

تماس از 8 صبح تا 12 شب

 

حتی ایام تعطیل

 

 

جدول زمانبندی آزمون تیزهوشان 96 :

 

1-  ثبت‌نام اولیه دانش‌آموزان در سایت sanaad.medu.ir و انتخاب اولویت مدارس تیزهوشان هر استان هنگام ثبت‌نام در اسفند ماه

 

2-  واریز میلغ آزمون از درگاه اینترتی ( فروردین )

 

3- پرینت کردن کارت آزمون و آگاهی از حوزه‌ی آزمون  از سایت sanaad.medu.ir ( اردیبهشت )

 

4- شرکت در آزمون استعدادهای درخشان ( اردیبهشت )

 

5- اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان از طریق سایت azmoon.medu.ir ( خرداد / تیر )

 

6-  مراجعه به مدرسه‌ی استعدادهای درخشان و تکمیل فرآیند ثبت‌نام ( تیر)

اسامی قبول شدگان تیزهوشان 95 - 96 :

اسامی پذیرفته شدگان مدارس ایلام راهنمایی تیزهوشان اواخر خرداد ماه و اوایل تیر ماه اعلام خواهد شد. اسامی پذیرفته شدگان مرحله نهایی ورود به مقطع راهنمایی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد. به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اسامی پذیرفته شدگان در پایگاه اینترنتی سازمان استعدادهای درخشان ( سمپاد ) قابل دسترسی است.

بنابر این گزارش دانش آموزان متقاضی انتقال كه اسامی آنها در فهرست قبول شدگان انتقالی درج شده در موعد مقرر به شهرستان مورد نظر جهت ثبت نام مراجعه كنند. اسامی این دانش آموزان به شرط داشتن امتیاز لازم در شهر مقصد اعلام شده است. گفتنی است كارنامه و پاسخنامه دانش آموزان پذیرفته نشده در پایگاه اینترنتی سمپاد به آدرس ذكر شده قابل دسترسی است.


جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص لیست قبول شدگان تیزهوشان نهم ایلام 96 97 با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید .

 





:: برچسب‌ها: لیست قبول شدگان تیزهوشان, قبول شدگان تیزهوشان نهم ایلام, قبول شدگان تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: